Att ha photoshoot med hundra locations

20130822-153634.jpg

Det är ändå mycket härligt att på morgonen ta tag i necessären för att inse att, nä det där behöver jag inte misslyckas med idag. Kl 8 virvlade en vacker liten älva in och lade fantastisk make. 10 sharp satt jag hos Adam på YOUSthlm för att se ut som jag gjort massor men ändå precis stigit ur fel sida sängen. Sen kom den fantastiska fotografen. Underbar människa. Och intressant. (Och skitsnygg givetvis). Jag började fegt med ngn vit blus men insåg ganska snabbt att det inte var jag. Alls. (Blus liksom? Vem säger det ens? Min man iofs men om alla överdelar typ linnen så det räknas inte.)
Så det blev svarta tatueringar till orangea MarcJacobs-toner. Busiga blickar mot rosenväggar. Uppsatt och minnetonkas, skinnjacka mot kyrka. Bebis och skratt i soffa. Och varg.
Nu ska jag hämta på förskolan med ett helt Nyhetsmorgon i ansiktet.
Hej!

One thought on “Att ha photoshoot med hundra locations

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

