Så det ska tas bilder också

20130812-204501.jpg

Inom mycket omedelbart ska det fotograferas. Till debutantporträtt, omslag, PRESSBILDER.
Herregud.
Ibland undrar jag vems liv det här egentligen är. Det börjar KÄNNAS nu, brännas. Och var ska jag ta bilden som ska följa mig resten av livet? Kanske ska jag återanvända bröllopsbilden? Den är jag ju nöjd med. Fast då är det inte mannen på bilden som skrivit brevet. Eller boken.
Försöker få en Adam att göra mitt hår. Fotografen är fantastisk, det har jag sett på mina kollegor. Men var ska vi vara då? Vad och var är jag?
Svårt.
Bokmässa snart, omslag fantastiskt, ska göra visitkort, boka seminarier. Och: min baksidestext ska vara klar inom cirka en månad.
BAKSIDESTEXT!
Som ska klara av att få alla att förstå att det inte är en sorglig utan underhållande historia.
Well.

2 thoughts on “Så det ska tas bilder också

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

