Han fattas

20130809-185649.jpg

På väg ut till ön. Med den här kvartetten jag älskar så. Två barn, en man och en varg. Jag ämnar läsa ”Livet efter dig” i helgen. Om jag inte får skrivflow. Eller målar. Eller badar. Fast läsa är näst högst på den listan. Dock svårast att göra när barnen pockar.
Andra saker jag gör nu: övar begravningssång. En oerhört fantastiskt människa har lämnat och det gör så ont att jag måste vänta med att skriva mer. Men vill ändå nämna.
Jag ska skriva uppföljaren vid hans engelska skrivbord som sedan igår tronar i min hall. Det gör bara så vansinnigt ont att han inte fick läsa den första. Jag borde ha läst den högt för honom.
VARFÖR GJORDE JAG DET INTE?

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

