”Alltså ditt sätt att skriva trollbinder mig”

20130727-151113.jpg

Jag är så otroligt överraskad av hur testläsarna tar emot boken. Jo, på riktigt. För de älskar språket och detaljerna! Jag som var inne på att ändra massor för att mer få texten att vara abstrakt som jag gillar att skriva nu. Men så får man ett sånt här sms. Och börjar gråta på en parkering. Tack underbara Lina!

”Alltså ditt sätt att skriva trollbinder mig. Detaljerna!! Åå detaljerna!!! Blir så inlevelserikt när man läser. Sedan vill jag säga att jag har äntligen hittat en ny författare som skriver sånt som jag vill läsa! Sånt som får mig att bara vilja fortsätta läsa, de tillfällen då jag önskar jag var själv. Jag, boken och tystheten.
Just såhär var det inatt. Tystheten och en Lina som inte kunde sluta läsa. Magisk stund, blandat med skratt och tårar!
Så nu klockan 9.20 längtar jag efter att få läsa i min ensamhet ikväll/ inatt igen:-)
Vet inte om DU förstår hur fantastiskt du skriver…?!
Säger inte det bara för att det är du, utan för att handlingen, texten och karaktärerna är precis sånt som fångar mig!
Så tack Jossan, tack för att du låter mig läsa din bok.
Ha en fin dag och hälsa familjen!”

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

