Bokmässan förr och snart

20130725-164158.jpg

Min första bokmässa kom så sent som 2011. Jag åkte själv men redan i tågvagnen ner förstod jag att jag inte skulle bli ensam. Vi körde tweetup i restaurangvagnen, hängde, pratade. Jag bodde på Scandic Backadal, en buss 20 minuter utanför. Festade mindre, skrev desto mer. Och på dagarna alla dessa otroliga seminarier, möten, räkmackor i himlen.
2012 var jag inbokad på Park men fick inse mig besegrad, Sofia föddes två dagar efter bokmässans slut. I år bor jag på Gothia, har ett påskrivet förlagskontrakt och visitkort med mitt bokomslag på.
Ses vi?

One thought on “Bokmässan förr och snart

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

