Testläsaren

20130719-205506.jpg

Så nu är vi på västkusten. I min barndoms Varberg. Imorse lämnade jag min älskade ö, stormade gjorde hon. Som delar av mitt hjärta.
Kvar på ön sitter en flicka och läser. Och skickar sånt här:
”Har stulit små egenstunder med läsning idag. Hunnit 54 s. Vill bara läsa mer. Ska lägga A tidigt ikväll! Älskar ditt språk! Men det visste jag nästan redan, av den lilla snutt jag läste förut.
😊
Och gillar skarpt ditt språkbyte när det är Jonas röst. To be continued….”

Alltså! Kan inte nog beskriva glädjen.
Så jag låter bli.
Nu: rosé i cirka Homeland.

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

