Första intervjun är över

20130711-162218.jpg

Och kvar står jag i ett städat vardagsrum. Utöver att jag fick undan dammråttorna fanns det fler positiva grejer med besöket. Tex en ny ”modebloggarprofilbild” eftersom den enda på plats att fotografera efter sminket var jag. Men främst givetvis; insikten- vad härligt det är att bli intervjuad utan att söka jobb!
Vi sågs på min balkong, en journalist, en fotograf. Mycket trevliga (och snygga, murveln är i förändring!). Vi pratade om vägen till romandebut, jag fick nämna fem favoriter på Östermalm och jag ska få se text innan det körs.
Dessutom hade fotografen en bild med sig själv och Martin Gore i sin telefon.
Bra folk.
Nu kör vi nästa växel; handla hundra saker. Imorgon min älskade ö igen!

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

