Den här förläggaren jag har

20130710-161119.jpg

Hon virvlade in genom dörr och rakt in i diskussion strax efter jag landat nyfin i håret. Ni förstår, vi skulle ha picknickat i Humlegården. Men eftersom jag var hos frisören idag så regnar det.
Förlåt.
Så vi träffades hos mig. Jag undvek Östermalmshallens sallader och att ruinera mig ytterligare och bjöd på grillat från Hemköp i stället. Och så PRATADE vi. Det går liksom inte att sluta hitta ämnen med henne. Och hon fattar ALLT. Nu vet jag hur någon annan skulle beskriva min roman. Mycket häftigt. Med sig hade hon även en hög fantastiska böcker i olika format. Som jag tror vi börjar hitta nu.
Också.
Nu väntar födelsedagskalas, imorgon den där intervjun och en till TBE-spruta. På fredag ön igen. Och så.

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

