Min romandebut får fantastisk form

20130703-085645.jpg

Omslaget är viktigt. Det vet vi ju. Och jag kan ofta köpa böcker enbart för att jag vill ha dem i hyllan. Framåtvända, givetvis. Som fröjd att glädjas åt dagligen. Den senaste i raden är ”Andra Andningen” av Sofie Sarenbrant. Otroligt snyggt, suger in en i hyllan. Jag ska snart läsa den, också.

”Berg har inga rötter” av Manne Fagerlind är ett av de snyggaste jag sett någonsin. Den är dessutom fantastiskt bra. Men lånar ut den gör jag helst inte, den är så vacker där den står. Jag köper nya ex och ger istället för blommor, detta har vi pratat om.

Så, geniet bakom detta och många andra otroliga snyggingar ska nu göra mitt.
Förstår ni?
MITT OMSLAG TILL MIN DEBUTROMAN!
Så. Det spelar ingen roll hur många gånger jag skriver det, känns ändå som jag ljuger när jag säger det.
Nu läser hon. Snart får jag se hur hon ser det jag ser som jag aldrig sett det förut.
En ära.

20130703-085241.jpg

3 thoughts on “Min romandebut får fantastisk form

  1. Ping: Maria Sundberg, formgivargeni « Manne Fagerlinds blogg

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

