Att ha läsmorgon

På helgerna tar min älskade man med sig lilla bebisen och kör nattvak medan jag får sova en hel ljuv natt. I bland med inslag av 2åring men i morse fick jag vakna utvilad till sängkantens vällingfråga. Vi gjorde kaffe också, förberedde mat till bebis som i detta nu fortfarande sover efter att ha skrikit halva natten. Så medan vi väntar tittar dotter på Bolibompa, jag dricker kaffe, läser en bok.
(Sonjas sista vilja, vilken historia!)
Om jag slängde mig med uttryck skulle jag använda ”livet på en pinne”.

20130119-083714.jpg

3 thoughts on “Att ha läsmorgon

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

