Kokoskaka utan socker

Jag skulle ju ge mig, sa jag. Men, den här har halvlyckats förut och igår var det idel kokos i mitt huvud så jag tänkte vi testar. Den blev fin, perfekt gräddad. Hade i extra riven kokos som var rätt snyggt. Smakade?
Salt.
Alltså vad ÄR det? Bakpulvret? Innehåll är 4 ägg, 2msk Stevia, 150g smör, 0,5dl kokosnötsmjöl, 1dl kokos, 2 tsk bakpulver. Jag avskyr steviasmaken men det störde inte mest den här gången.

Ska eventuellt testa ett sista, egen julvört. Men vi får se.

20121219-074639.jpg

Kommentera

Blogga med WordPress.com.

