Han är så precis där jag vill hamna

Häromeftermiddagen fikade jag med en begåvad. En som skrivit en av årets absolut bästa och dessutom tagit sig tid att läsa mitt manus.

Och skrivit en A4 med synpunkter.

Jag håller med om det mesta (nu), en fin en sa en gång till min blivande chef ”Josefine är jättebra på att ta kritik – 24 timmar senare.”
Ja.
Vi pratade om gestaltning och dialog över en kopp brygg, att jag ska gå in mer i hur mina personer verkligen låter. Bygga Carolines bakgrund bättre så man verkligen fattar varför, men också stryka mycket annat som är övertydligt genom de 300 sidorna. Just nu riskerar en sisådär halv manusbunt försvinna om jag får bestämma (det får jag ju, än så länge) men sen ska det in en hel del terapi har jag tänkt. Jag har ju liksom själv hamnat i psykosoffan nu, jag vet lite mer vad jag talar om.
Eller så vet jag ingenting alls.
Hur som, läs Mannes ”Berg har inga rötter. Den är så precis där jag vill hamna.

20121215-095209.jpg

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

