Litteraturen för barn och unga

Det var länge sedan jag minglade bland böcker nu och jag är sjukt glad åt det jag ska göra i morgon. Eminenta Forma Books bjuder återigen in till en av sina trevliga kvällar och den här gången ska det pratas om barn och ungdomslitteratur. Detta över mat med författarna Jesper Tillberg, Erika Vallin och Elsie Petrén. Jag har varit nyfiken på Vallins ”Flickan vid glastornet” ett tag så hoppas få fatt i ett ex.

(Dessutom; jag får ju dricka vin igen!)

Så här fint hade vi det när vi lagade mat med Tareq Taylor i våras.

Kommentera

Skapa en gratis webbplats eller blogg på WordPress.com.

